adwords

Chcesz zacząć koleją kampanię marketingową swojej firmy? Zastanawiasz się jednak, która z form marketingu będzie ciekawsza i chcesz do niej dołączyć właśnie Google Ads? Dowiedz się o tym, czy warto go wykorzystać w kampanii reklamowej w swojej firmie!

Google Ads — Czym jest?

Google Ads jest to płatna reklama pojawiająca się w Internecie w odpowiedniej sferze. W postaci wideo, tekstu, formatu różnego rodzaju. Jest to po prostu reklama internetowa, za którą płacisz za określony czas i za określone wejścia w nią w interakcję.

Google Ads — Czy jest droga?

Reklama ta nie jest jakoś mocno droga, płacisz tutaj za interakcje klienta z Twoją reklamą. Najczęściej jest, to od 0.02 do 0.03 grosza za 1 wyświetlenie w zależności od budżetu jesteś, w stanie zapewnić dodatkowy ruch na witrynie, ale co najważniejsze pokazać ją wielu innym klientom!

Google Ads — Czy się opłaca?

Czy się opłaca użycie Google Ads, podczas kampanii reklamowej? Tak opłaci się. Możesz wykorzystać ten rodzaj promocji w sposób naturalny, ale i dodatkowy, który ma za jakąś odpowiednią kwotę zwiększyć Twój rozgłos kampanii reklamowej. Użycie Google Ads w trakcie trwania kampanii reklamowej Twojej firmy będzie strzałem w dziesiątkę, nawet jeżeli nasz budżet nie jest duży!

Google Ads — Jakie korzyści płyną?

Poznaj jakie podstawowe korzyści płyną z użycia właśnie tego rodzaju marketingu w takiej chwili.

– Zwiększasz ruch na stronie.

– Zwiększasz nasilenie Twoich reklam.

– Zwiększasz rozpoznawalność Twojej marce.

– Możesz dotrzeć w szybkim czasie do wielu klientów.

– Przekonasz nią wiele klientów do zakupu.

Podsumowanie.

Jak widzisz, tworząc, kampanię reklamową warto gdzieś wtrącić właśnie taki rodzaj reklamy jak Google Ads. Jako dodatkowy kanał promocyjny sprawdzi się idealnie a co najważniejsze, jeżeli raz ją ustawisz, odpowiednio nie musisz, do niej zaglądać aż do jej zakończenia a ona sama generuje ruch w Twojej firmie!