Chcesz zacząć koleją kampanię marketingową swojej firmy? Zastanawiasz się jednak, która z form marketingu będzie ciekawsza i chcesz do niej dołączyć właśnie Google Ads? Dowiedz się o tym, czy warto go wykorzystać w kampanii reklamowej w swojej firmie!
Google Ads — Czym jest?
Google Ads jest to płatna reklama pojawiająca się w Internecie w odpowiedniej sferze. W postaci wideo, tekstu, formatu różnego rodzaju. Jest to po prostu reklama internetowa, za którą płacisz za określony czas i za określone wejścia w nią w interakcję.
Google Ads — Czy jest droga?
Reklama ta nie jest jakoś mocno droga, płacisz tutaj za interakcje klienta z Twoją reklamą. Najczęściej jest, to od 0.02 do 0.03 grosza za 1 wyświetlenie w zależności od budżetu jesteś, w stanie zapewnić dodatkowy ruch na witrynie, ale co najważniejsze pokazać ją wielu innym klientom!
Google Ads — Czy się opłaca?
Czy się opłaca użycie Google Ads, podczas kampanii reklamowej? Tak opłaci się. Możesz wykorzystać ten rodzaj promocji w sposób naturalny, ale i dodatkowy, który ma za jakąś odpowiednią kwotę zwiększyć Twój rozgłos kampanii reklamowej. Użycie Google Ads w trakcie trwania kampanii reklamowej Twojej firmy będzie strzałem w dziesiątkę, nawet jeżeli nasz budżet nie jest duży!
Google Ads — Jakie korzyści płyną?
Poznaj jakie podstawowe korzyści płyną z użycia właśnie tego rodzaju marketingu w takiej chwili.
– Zwiększasz ruch na stronie.
– Zwiększasz nasilenie Twoich reklam.
– Zwiększasz rozpoznawalność Twojej marce.
– Możesz dotrzeć w szybkim czasie do wielu klientów.
– Przekonasz nią wiele klientów do zakupu.
Podsumowanie.
Jak widzisz, tworząc, kampanię reklamową warto gdzieś wtrącić właśnie taki rodzaj reklamy jak Google Ads. Jako dodatkowy kanał promocyjny sprawdzi się idealnie a co najważniejsze, jeżeli raz ją ustawisz, odpowiednio nie musisz, do niej zaglądać aż do jej zakończenia a ona sama generuje ruch w Twojej firmie!