Zastanawiasz, się może, jak promować swój profil na TikToku? Zastanawiasz się dodatkowo czy hashtagi tam są, konieczne skoro są, tam inne zasady pozycjonowania algorytmów, ale i inne rozwiązania technologiczne?
Odpowiedź na to pytanie jest jednoznaczna, nie jest, to ważne jak są, zmienione zasady algorytmów, SEO, czy jakie zostały użyte rozwiązania technologiczne. Hashtag zawsze pomaga, podczas przedostania się przez inne materiały na sam szczyt. Zauważmy, że popularne osoby, które znajdują, się w zakładce dla Ciebie zazwyczaj moją wpisany jeden ze znanych nam hashtagów jest, to hashtag “DC” Dlaczego tak się dzieje? Dlatego, że ten hashtag został opracowany przez założyciela TikToka, który jest skrótem od zakładki i to on najczęściej generuje możliwość dodania Cię do zakładki, przez którą będziesz mieć wyświetlenia, ale czy tak ogólny hashtag pomoże Ci w zdobyciu angażujących się fanów? Oczywiście, że nie!
Dlatego też i warto do tego ogólnego hashtagu dopisać jego pokrewną wersję angielską, która również jest dość ważną, ale do tych dwóch hashtagów dodać hashtagi, które są dla Twojej grupy odbiorczej. Jeżeli nagrywasz, przepisy na TikToku warto, zastanowić się nad tymi dwoma hashtagami ogólnymi, ale i dodaniem jeszcze minimum 5 hashtagów, które opisują Twoją grupę docelową w tym przypadku z gotowaniem, jeżeli prowadzisz, profil o czymś innym to ten hashtag powinien, być wówczas skierowany do Twojej grupy docelowej.
Wszystko to zwiększa szansę na przedostanie się z tłumu pozwolenie algorytmom na znalezienie Ciebie, ale i odpowiedzialne dopasowanie do Twoich fanów, którzy będą zaangażowani.
Wracając do pytania, tak na TikToku hashtag jest równie ważny, jak na innych portalach społecznościowych!